Petr Kiss

Diplomová práce

Sportovní sponzoring jako marketingový nástroj komunikačního mixu firmy

Sport's sponsorship as the marketing tool of the firm's communication mix
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza účinnosti sportovního sponzoringu jako jednoho z marketingových nástrojů komunikačního mixu firmy DEKTRADE, a. s., která je hlavním sponzorem cyklistického týmu. K lepšímu objasnění pojmu a funkcí sponzoringu sportu práce nejprve nahlíží na sport jako marketingové odvětví, definuje sponzoring z ekonomického a právního hlediska, mapuje jeho vývoj, představuje možnosti …více
Abstract:
The main subject of my diploma work is the analysis of the sport's sponzorship effectivity as one of the implement of the firm's communication mixt. This is made for the firm DEKTRADE inc., which is the main sponsor of the cycling team. For better illustration of the sponzorship's function in sports the work is firstly focusing on sports as a marketing branch, then defines sponzorship from the economic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2009
  • Vedoucí: Pavel Král
  • Oponent: Zuzana Lomská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15231