Analýza online marketingu a jeho využití v praxi – Bc. Petra Melíšková
Bc. Petra Melíšková
Master's thesis
Analýza online marketingu a jeho využití v praxi
Analysis of online marketing and its use in practice
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou online marketingu a jeho využití v praxi na trhu eventů. Jejím cílem je provést analýzu současného online prostředí v České republice a připravit strategický plán pro nastavení marketingové komunikace pro propagaci eventové agentury. První část práce se věnuje teoretickým východiskům, popisu marketingu v moderním světě, marketingu služeb a také se důkladně věnuje …moreAbstract:
This thesis deals with the analysis of online marketing and its practical use in the event market. Its aim is to analyse the current online environment in the Czech Republic and to prepare a strategic plan for setting up marketing communication for the promotion of event agencies. The first part of the thesis is devoted to theoretical background, description of marketing in the modern world, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Lohr, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MELÍŠKOVÁ, Petra. \textit{Analýza online marketingu a jeho využití v~praxi}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ansisk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights