Alžběta KOVÁCSOVÁ

Bakalářská práce

Návrh komunikačního plánu na trhu B2C

Proposal of Communication Plan for B2C Market
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační mix zaměřený na konečné spotřebitele společnosti Leon ORTHOSHOES, která se zabývá výrobou a prodejem zdravotní, ortopedické a pracovní obuvi. V teoretické části je zpracována odborná literatura z oblasti spotřebitelského marketingu a marketingové komunikace. V praktické části jsou stanoveny cíle a cílové skupiny společnosti, následně jsou …více
Abstract:
The main aim of the bachelor's thesis is to propose communication mix focusing on end consumers of Leon ORTHOSHOES company, which manufactures and sells medical, orthopaedic and working boots. In the theoretical part the literature dealing with consumer marketing and marketing communication is used. In the practical part, company's objectives and target groups are identified and subsequently, an analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOVÁCSOVÁ, Alžběta. Návrh komunikačního plánu na trhu B2C. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe