Návrh komunikačního plánu na trhu B2C – Alžběta KOVÁCSOVÁ
Alžběta KOVÁCSOVÁ
Bakalářská práce
Návrh komunikačního plánu na trhu B2C
Proposal of Communication Plan for B2C Market
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je navrhnout komunikační mix zaměřený na konečné spotřebitele společnosti Leon ORTHOSHOES, která se zabývá výrobou a prodejem zdravotní, ortopedické a pracovní obuvi. V teoretické části je zpracována odborná literatura z oblasti spotřebitelského marketingu a marketingové komunikace. V praktické části jsou stanoveny cíle a cílové skupiny společnosti, následně jsou …víceAbstract:
The main aim of the bachelor's thesis is to propose communication mix focusing on end consumers of Leon ORTHOSHOES company, which manufactures and sells medical, orthopaedic and working boots. In the theoretical part the literature dealing with consumer marketing and marketing communication is used. In the practical part, company's objectives and target groups are identified and subsequently, an analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOVÁCSOVÁ, Alžběta. Návrh komunikačního plánu na trhu B2C. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba komunikační strategie pro uvedení nového produktu na trh
Lucie Baušová -
Instagram jako komunikační nástroj prevence plýtvání potravinami u generace Z
Tereza Štěpánková -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.
Sára Kudělková -
Propagace značky Rudolf Jelínek pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Ondřej Vrána -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Jiří Truneček -
Internetová komunikace a propagace horských středisek v Krkonoších
Josef Konvička -
Analýza propagace e-shopů úzkého segmentu zaměření
Michaela Budíková