Permanentní relativizace obrazu aneb užití digitálních médií v umění a ve výtvarné pedagogice – Mgr. Šimon Kříž, Ph.D.
Mgr. Šimon Kříž, Ph.D.
Disertační práce
Permanentní relativizace obrazu aneb užití digitálních médií v umění a ve výtvarné pedagogice
Permanent relativization of the image / the use of digital media in art and art education
Anotace:
Disertační práce Permanentní relativizace obrazu aneb užití digitálních médií v umění a ve výtvarné pedagogice se zaměřuje na fenomén mobilního telefonu ve výuce jako na možný způsob jednoduché implementace digitálních technologií do výuky. Jako ilustrační příklad adekvátního tvůrčího vyjádření byla zvolena animace, která propojuje směry digitálních a klasických výtvarných postupů, aniž by jeden z …víceAbstract:
The dissertation Permanent Relativization of the Image / the Use of Digital Media in Art and Art Pedagogy focuses on the mobile phone phenomenon in education as a possible way to implement digital technologies in art education. As an illustrative example of a suitable creative expression, animation was chosen, which connects the directions of digital and classical artistic procedures without one of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e6jim/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Blahoslav Rozbořil, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D., doc. Mgr. Petra Šobáňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky / Teorie výtvarné a galerijní pedagogiky
Práce na příbuzné téma
-
Model 'open source' a jeho využití v umělecké tvorbě a uměleckém provozu
Irena Satkeová -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Aneta Kasáková -
Digitální gramotnost nebo digitální demence?
Michaela Bartošíková -
Digitální gramotnost jako součást primárního vzdělávání
Veronika Hofírková -
Digitální gramotnost lektora ve vzdělávání dospělých
Jana Lánská -
Digitální gramotnost v matematice
Eliška KOČAŘOVÁ -
Digitální gramotnost pro seniory
Jiří Doležal