Podpora podnikatelů ze strany státních a soukromých institucí – Natálie Danková
Natálie Danková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Podpora podnikatelů ze strany státních a soukromých institucí
Abstract:
Absolventská práce „Podpora podnikatelů ze strany státních a soukromých institucí“ obsahuje vymezení pojmů podnikání a podnikatel, právní formy podnikání, deskripci malých a středních podniků a vymezení aktuálních trendů v podnikání. V praktické části jsou představeny nejvýznamnější soukromé a státní instituce, které se zabývají podporou podnikatelů. Povědomí o těchto institucích …moreAbstract:
The graduation thesis called "Support of entrepreneurs from governmental and private institutions" contains the definition of the concept of entrepreneurship and entrepreneurs, types of business organizations, the description of small and medium businesses and the description of last trends in the area of business. In the practical part, the most important private and governmental institutions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Identifier:
http://theses.cz/id/ao9328/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2022
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DANKOVÁ, Natálie. \textit{Podpora podnikatelů ze strany státních a soukromých institucí}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2022. Available from: https://theses.cz/id/ao9328/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Zahraniční obchod
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria