Podpora podnikatelů ze strany státních a soukromých institucí – Natálie Danková
Natálie Danková
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Podpora podnikatelů ze strany státních a soukromých institucí
Anotácia:
Absolventská práce „Podpora podnikatelů ze strany státních a soukromých institucí“ obsahuje vymezení pojmů podnikání a podnikatel, právní formy podnikání, deskripci malých a středních podniků a vymezení aktuálních trendů v podnikání. V praktické části jsou představeny nejvýznamnější soukromé a státní instituce, které se zabývají podporou podnikatelů. Povědomí o těchto institucích …viacAbstract:
The graduation thesis called "Support of entrepreneurs from governmental and private institutions" contains the definition of the concept of entrepreneurship and entrepreneurs, types of business organizations, the description of small and medium businesses and the description of last trends in the area of business. In the practical part, the most important private and governmental institutions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ao9328/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2022
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DANKOVÁ, Natálie. \textit{Podpora podnikatelů ze strany státních a soukromých institucí}. Online. Absolventská práce. Brno: Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/ao9328/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Obchodní akademie, Střední odborná škola knihovnická a Vyšší odborná škola Brno, příspěvková organizace
vyšší odborný program:
Zahraniční obchod
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and Their Marketing Potential For Small and Medium Enterprises
Alonso Jan Hilgert dongo Soria