Personální marketing vybraného podniku – Bc. Kateřina Sýkorová
Bc. Kateřina Sýkorová
Master's thesis
Personální marketing vybraného podniku
Personal marketing in the selected company
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jak je uplatňován interní personální marketing ve vybrané společnosti a na základě zjištěných výsledků navrhnout doporučení pro stávající personální marketingový mix, která by pomohla zvýšit spokojenost stávajících zaměstnanců. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá teoretickými východisky v oblasti personálního marketingu …viacAbstract:
The aim of this thesis is to find out how internal HR marketing is applied in the selected company and based on the results to propose recommendations for the existing HR marketing mix that would help to increase the satisfaction of existing employees. The thesis is divided into into theoretical and practical parts. The theoretical part deals with the theoretical background in the field of HR marketing …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sýkorová, Kateřina. Personální marketing vybraného podniku. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Business Administration / Marketing and International Trade
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
23. 1. 2024