Alternativní metody ve výuce češtiny na SŠ – Bc. Zuzana Procházková
Bc. Zuzana Procházková
Master's thesis
Alternativní metody ve výuce češtiny na SŠ
Alternative teaching methods in Czech language in high schools
Abstract:
V diplomové práci se zabýváme alternativními výukovými metodami ve výuce českého jazyka a literatury na střední škole. Nejprve teoreticky popisujeme výukové metody a následně už se dostáváme konkrétně k alternativním metodám, popisujeme jejich souvislost s kritickým myšlením a třífázovým modelem myšlení a učení E-U-R a podrobně se zabýváme také jednotlivými metodami, které rozdělujeme podle toho, pro …moreAbstract:
The thesis deals with alternative teaching methods in Czech language and literature in high schools. First, it describes the teaching methods theoretically and then it advances to alternative methods specifically, it describes the links between these methods and critical thinking and the three-phase model of thinking and E-U-R learning, and it also addresses different methods that can be classified …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/c1vom/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2021
- Supervisor: Mgr. Hana Svobodová, Dr. phil.
- Reader: Mgr. Hana Křížová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / Secondary School Teacher Training in Czech Language
Theses on a related topic
-
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na středních školách
Jana Nádeníčková -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Metody kritického myšlení v hodinách literatury
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení v literární výchově na 1. stupni ZŠ
Tereza RÝDLOVÁ -
METODY VEDOUCÍ K ROZVOJI KRITICKÉHO MYŠLENÍ VE VÝUCE ETICKÉ VÝCHOVY A KŘESŤANSTVÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLE
Renata GEHRINGER -
Výuka českého jazyka pomocí metody kritického myšlení
Adéla Trlicová -
Metody kritického myšlení ve výuce českého jazyka ve 4. třídách základních škol
Vendula Krejčíková -
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká