Bc. Ludmila FALEŠNÍKOVÁ

Master's thesis

Projekt zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA

Implementation Project of CRM for Increased Satisfaction of o. s. HVĚZDA Users
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem projektu zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA. Cílem projektu je zlepšit procesy řízení vztahů s klienty, upevnit vztahy s klienty, jejich rodinami, popř. potencionálními klienty a zaopatřit motivaci a školení personálu. To znamená navrhnout takovou strategii řízení vztahů s klienty, která bude budovat oboustranně výhodné vztahy. V teoretické …more
Abstract:
This thesis deals with a proposed project to implement CRM to increase satisfaction of o.s. HVĚZDA users. The aim of this project is to improve processes of customer relationship management, to strengthen relationships with clients, their families, or potential clients, to provide motivation and a training course for personnel. That is to propose a customer relations management strategy that would …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

FALEŠNÍKOVÁ, Ludmila. Projekt zavedení CRM ke zvýšení spokojenosti uživatelů služeb o. s. HVĚZDA. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe