Bc. Kateřina Slámová

Bachelor's thesis

Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven

Product marketing in public libraries
Abstract:
Bakalářská práce Produktový marketing v prostředí veřejných knihoven se věnuje problematice propagace knihovního fondu ve veřejných knihovnách. Práce se skládá ze dvou hlavních částí. V teoretické části jsou vymezeny pojmy marketingu a propagace, které se následně aplikují do prostředí veřejných knihoven a jejich fondů. Jsou předloženy možnosti komunikačního mixu, které mohou knihovnám sloužit k efektivnější …more
Abstract:
The bachelor thesis Product marketing in public libraries deals with problematics of propagation of book collections in public libraries. Thesis is divided in two main parts. Theoretical part describes terms as marketing and propagation, which are applied into environment of public libraries and their collections. There are submitted possibilities of communication mix, that can help libraries to more …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Olga Zbranek Biernátová
  • Reader: PhDr. Martin Krčál, DiS.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta