Jan Růžička

Bachelor's thesis

Vliv propagace eshopu na sociálních sítí na zákazníka

The impact of e-commerce promotion on social media on the customer.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vlivem propagace e-shopů na sociálních sítích. Zaměřuje se na seznámení čtenáře s pojmy souvisejícími se sociálními sítěmi a e-shopy, jaké formy nátlaku ze strany e-shopů propagovaných na sociálních sítích na nás působí a jaké nástroje propagace jsou k dispozici. Následně formou dotazníkového šetření zjišťuje, za jakým účelem a jak často uživatelé sociální sítě používají …more
Abstract:
The bachelor’s thesis deals with the influence of e-commerce promotion on social media on the potential customer. It aims to introduce the reader to terms related to social media and e-commerce promotion on social media exerts on us and the available promotion tools. Subsequently, through questionnaire survey, it investigates the purpose and frequency of social media usage and e-commerce shopping by …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 2024
  • Supervisor: František Sudzina
  • Reader: Antonín Pavlíček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93008