Vliv marketingových nástrojů na efektivnost sportovního marketingu z hlediska komunikace klubu s veřejností – Bc. Tomáš Rys
Bc. Tomáš Rys
Master's thesis
Vliv marketingových nástrojů na efektivnost sportovního marketingu z hlediska komunikace klubu s veřejností
Marketing Tools and Their Impact on Sports Marketing Efficiency in the Perspective of a Club's Communication with the Public
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové komunikace hokejového klubu, doplněnou o vlastní doporučení. Teoretická část slouží k ucelení a pochopení klíčových pojmů marketingové komunikace, potažmo sportovního marketingu. Na základě těchto poznatků obsahuje praktická část analýzu prostředí a marketingového mixu klubu Rytíři Kladno. Tyto podklady tvořily následně základ pro navrhovaná doporučení …viacAbstract:
The diploma thesis deals with the analysis of a hockey club marketing communication, supplemented with personal recommendation. The theoretical part sums up and explains the key terms of marketing communication, not to say sport marketing. The practical part, based on this knowledge, contains the analysis of environment and marketing mix of the sport club Rytiri Kladno. These findings also formed the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/wg1y6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2014
- Vedúci: Ing. Pavel Klička
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RYS, Tomáš. \textit{Vliv marketingových nástrojů na efektivnost sportovního marketingu z hlediska komunikace klubu s veřejností}. Online. Diplomová práca. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/apx7e4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Marketing ve sportu
Karlovský Karlovský -
Marketingový mix
Julia Ristićová