Športová reklama a sponzoring v prostredí slovenského futbalového klubu – Samuel Ďurinský
Samuel Ďurinský
Bakalářská práce
Športová reklama a sponzoring v prostredí slovenského futbalového klubu
Sport Advertisement and Sponsorship in a Slovak Football Club
Anotace:
ĎURINSKÝ, Samuel: Športová reklama a sponzoring v prostredí slovenského futbalového klubu [Bakalárska práca]. – VŠB-Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakulta; Katedra managementu. – Školiteľ: Mgr. Martin Kapsa . Ostrava: EKF, VŠB, 2021. Počet strán 54 Cieľom mojej práce je porovnať úroveň sponzoringu v oblasti futbalu na amatérskej a profesionálnej úrovni na Slovensku a tiež zistiť vplyv reklamy …víceAbstract:
The aim of my thesis is to compare the level of sponsorship in the field of football at the amateur and professional level in Slovakia. The work is divided into 3 main chapters. The first chapter deals with a theoretical introduction to the issue. We will find there the basic terms defined, such as marketing, sports, sports marketing, or advertising. In the next chapter, I compare and evaluate the …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2021
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/143171
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2021
- Vedoucí: Martin Kapsa
- Oponent: Jaroslav Stolařík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ĎURINSKÝ, Samuel. \textit{Športová reklama a sponzoring v prostredí slovenského futbalového klubu}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/aq70mc/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Úloha sponzoringu ve sportu
Jakub Halás -
Marketing and Medializing Minor Sports
Aneta Prokopcová -
Integrated Marketing Communication and New Sponsors for Sledge Ice Hockey Team SHK LAPP ZLIN
Pavla Blažková -
Sponzoring jako součást marketingové komunikace
Iveta Dufková -
Sponzoring tenisových turnajů
Klára Brokešová -
Sponzoring jako účinný nástroj marketingové komunikace
Jakub Jirásek -
Darování a sponzoring
Karel Beránek -
Sponzoring hotelů směrem k nestátním neziskovým organizacím – případové studie
Adriana Černá