Bc. Klára Rotšeidlová

Bachelor's thesis

Aplikace výsledků analýzy PR na konkrétní firmu

Application results of the analysis on a particular company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu public relations, corporate identity, mediální analýzu konkurence, průzkum veřejného mínění, aj., které se snoubí ve SWOT analýze a něž vedly k odpovědím na otázky výzkumného problému, tedy že PR aktivity nevytvářejí větší povědomí o značce Zafferano, avšak budují pozitivní image firmy A. R. M. a značky Zafferano a vztahy firmy s veřejností jsou založeny na vzájemném …more
Abstract:
Bachelor’s Dissertation is set to analysis of public relations, corporate identity, medial analysis of competition, opinion polling, et al., which combines in the SWOT analysis and which answered questions of research problem. PR activities do not create major awareness about brand Zafferano, create positive image of company A. R. M. and brand Zafferano and public relations of company are found by …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Jaroslav Holoubek
  • Reader: PhDr. Marek Merhaut, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze