Vliv reklamních předmětů na chování spotřebitele při nákupu alkoholických nápojů v gastronomických zařízeních – Filip Rivola
Filip Rivola
Bakalářská práce
Vliv reklamních předmětů na chování spotřebitele při nákupu alkoholických nápojů v gastronomických zařízeních
The influence of advertising items on the behaviour of consumers during purchases of alcoholic beverages in gastronomy businesses
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda reklamní předměty dokážou hosta v gastronomických zařízeních přinutit k nákupu vybraných alkoholických nápojů. K získání primárních dat je využito pozorování, následných hloubkových rozhovorů a volba preference propagačních předmětů. Marketingový výzkum probíhal ve třech podnicích rozdílného konceptu a zúčastnilo se jej celkem 45 respondentů. Na základě zjištěných …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to find out whether it is possible to force visitors of gastronomy businesses to buy chosen alcoholic beverages through advertising items. Monitoring, subsequent in-depth interviews and choice of preference of promotional items are used to gain the primary data. The marketing research took place in three businesses of different concepts, 45 participants were involved …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Kamila Ježovičová
- Oponent: Denis Drexler, Ing.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RIVOLA, Filip. \textit{Vliv reklamních předmětů na chování spotřebitele při nákupu alkoholických nápojů v~gastronomických zařízeních}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/aqs860/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Čokoláda a její vhodné kombinace k nápojům v gastronomii (její nabídka a oblíbenost ve vybraných gastro zařízení)
Anna Venikova -
Obsahová analýza tématu cestovní ruch v českých médiích - televize, rozhlas, deníky a týdeníky
Adéla Petránková -
The language of advertising in international tourism
Denisa BARIŠOVÁ -
Komplexní analýza propagačních textů pro cestovní ruch
Andrea Baslová -
Význam sociálních sítí v oblasti cestovního ruchu
Lucie Štrynclová -
Reklama jako nástroj podpory prodeje výrobku
Jan Kudláček -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
Srovnávací reklama
Ondřej Hruda
Název
Vložil
Vloženo
Práva