Bc. Tereza Hanzlíčková

Diplomová práce

Mediální plán kampaně "Kooperativa NA100PRO"

Media Plan of the Campaign "Kooperativa NA100PRO"
Anotace:
Diplomová práce je věnována podrobné analýze mediálního plánu komunikační kampaně „Kooperativa NA100PRO“. Tato kampaň překonala stanovené mediální cíle, její kreativní pojetí a volba multimediálního přístupu zprostředkovaly srozumitelnou komunikaci hlavního sdělení. Dějová linie televizního příběhu byla velice silná, což způsobilo dramatický nárůst spontánní výbavnosti reklamy. Kampaň významně přispěla …více
Abstract:
The thesis is devoted to a detailed analysis of the communication campaign media plan “Kooperativa NA100PRO”. This campaign exceeded media objectives, the creative concept and the choice of the multimedia approach mediated comprehensible communication of the main message. Television narrative story line was very strong, which caused a dramatic increase in spontaneous ad recall. Campaign contributed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní