Mediální plán kampaně "Kooperativa NA100PRO" – Bc. Tereza Hanzlíčková
Bc. Tereza Hanzlíčková
Diplomová práce
Mediální plán kampaně "Kooperativa NA100PRO"
Media Plan of the Campaign "Kooperativa NA100PRO"
Anotace:
Diplomová práce je věnována podrobné analýze mediálního plánu komunikační kampaně „Kooperativa NA100PRO“. Tato kampaň překonala stanovené mediální cíle, její kreativní pojetí a volba multimediálního přístupu zprostředkovaly srozumitelnou komunikaci hlavního sdělení. Dějová linie televizního příběhu byla velice silná, což způsobilo dramatický nárůst spontánní výbavnosti reklamy. Kampaň významně přispěla …víceAbstract:
The thesis is devoted to a detailed analysis of the communication campaign media plan “Kooperativa NA100PRO”. This campaign exceeded media objectives, the creative concept and the choice of the multimedia approach mediated comprehensible communication of the main message. Television narrative story line was very strong, which caused a dramatic increase in spontaneous ad recall. Campaign contributed …víceKlíčová slova
analýza efektivní kampaň komunikační kanály Kooperativa kreativní strategie marketingová komunikace média mediální mix mediální plánování nákup médií případová studie analysis campaign case study communication channels creative strategy efficient marketing communications media buying media mix media planning
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fyft0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Nataliia Marhita