Bc. Tereza Hanzlíčková

Master's thesis

Mediální plán kampaně "Kooperativa NA100PRO"

Media Plan of the Campaign "Kooperativa NA100PRO"
Abstract:
Diplomová práce je věnována podrobné analýze mediálního plánu komunikační kampaně „Kooperativa NA100PRO“. Tato kampaň překonala stanovené mediální cíle, její kreativní pojetí a volba multimediálního přístupu zprostředkovaly srozumitelnou komunikaci hlavního sdělení. Dějová linie televizního příběhu byla velice silná, což způsobilo dramatický nárůst spontánní výbavnosti reklamy. Kampaň významně přispěla …more
Abstract:
The thesis is devoted to a detailed analysis of the communication campaign media plan “Kooperativa NA100PRO”. This campaign exceeded media objectives, the creative concept and the choice of the multimedia approach mediated comprehensible communication of the main message. Television narrative story line was very strong, which caused a dramatic increase in spontaneous ad recall. Campaign contributed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: PhDr. Marek Matějka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní