Theses 

Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o. – Bc. Kateřina BÝČKOVÁ

česky | in English | slovensky

Section:
Use to change section. Address within IS:

Zpět na vyhledávání

Bc. Kateřina BÝČKOVÁ

Master's thesis

Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o.

Project effective internet marketing brand Hamánek company Hamé s. r. o.

Abstract: Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který v dnešní době patří mezi velmi důležité nástroje komunikace. Je zde popsán a zhodnocen současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s. r. o. a porovnán s konkurencí. Cílem je vytvořit inovační projekt pro efektivnější prezentaci na Internetu, který bude mít vliv na konkurenceschopnost, zvýšení prodejů produktů Hamánek a postavení firmy na trhu.

Abstract: This dissertation work is dealing with the problems of Internet marketing which belongs to the most important tools in the process of communication nowadays. The contemporary Internet marketing branded Hamanek belonging to the Hamé company s. r. o. is described evaluated and afterwards compared to the competitive market in this thesis. The goal hear is to create the inovation project for more effective Internet presentation which will influence in the best way the competitiveness, the rise of selling Hamanek products as well the position of the firm on the market place.

Keywords: Internet, internetový marketing, propagace, optimalizace pro vyhledávače, reklama na Internetu.

Language used: Czech

  • Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
  • Identifier: 15185

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2010
  • Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

ISO 690-compliant citation record: LaTeX | HTML | text | BibTeX | Wikipedie

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
https://portal.utb.cz/stag?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=15185 Reference to the local database file of the institution
Other ways of accessing the text

Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

The right form of listing the thesis as a source quoted

BÝČKOVÁ, Kateřina. Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky


Go to top | Current date and time: 25/6/2019 08:01, Week 26 (even)

Privacy

Contact: theses(zavináč/atsign)fi(tečka/dot)muni(tečka/dot)cz