Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o. – Bc. Kateřina BÝČKOVÁ
Bc. Kateřina BÝČKOVÁ
Master's thesis
Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o.
Project effective internet marketing brand Hamánek company Hamé s. r. o.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který v dnešní době patří mezi velmi důležité nástroje komunikace. Je zde popsán a zhodnocen současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s. r. o. a porovnán s konkurencí. Cílem je vytvořit inovační projekt pro efektivnější prezentaci na Internetu, který bude mít vliv na konkurenceschopnost, zvýšení prodejů …moreAbstract:
This dissertation work is dealing with the problems of Internet marketing which belongs to the most important tools in the process of communication nowadays. The contemporary Internet marketing branded Hamanek belonging to the Hamé company s. r. o. is described evaluated and afterwards compared to the competitive market in this thesis. The goal hear is to create the inovation project for more effective …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 5. 2010
Identifier:
15185
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
- Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BÝČKOVÁ, Kateřina. \textit{Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2010. Available from: https://theses.cz/id/aqvsm2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÝČKOVÁ, Kateřina. Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Optimalizace prezentačního webu pro fulltextové vyhledávače
Tereza Háčková -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová