Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o. – Bc. Kateřina BÝČKOVÁ
Bc. Kateřina BÝČKOVÁ
Diplomová práce
Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o.
Project effective internet marketing brand Hamánek company Hamé s. r. o.
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou internetového marketingu, který v dnešní době patří mezi velmi důležité nástroje komunikace. Je zde popsán a zhodnocen současný internetový marketing značky Hamánek ve společnosti Hamé s. r. o. a porovnán s konkurencí. Cílem je vytvořit inovační projekt pro efektivnější prezentaci na Internetu, který bude mít vliv na konkurenceschopnost, zvýšení prodejů …víceAbstract:
This dissertation work is dealing with the problems of Internet marketing which belongs to the most important tools in the process of communication nowadays. The contemporary Internet marketing branded Hamanek belonging to the Hamé company s. r. o. is described evaluated and afterwards compared to the competitive market in this thesis. The goal hear is to create the inovation project for more effective …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor:
15185
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÝČKOVÁ, Kateřina. \textit{Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/aqvsm2/.
Jak správně citovat práci
BÝČKOVÁ, Kateřina. Projekt efektivního internetového marketingu značky Hamánek společnosti Hamé s. r. o.. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová