Využití pomůcek pro práci s dětmi s PAS v mateřské škole – Ester TYLEČKOVÁ
Ester TYLEČKOVÁ
Bakalářská práce
Využití pomůcek pro práci s dětmi s PAS v mateřské škole
The use of aids for working with children with autism in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku vzdělávání dětí s poruchou autistického spektra (PAS) v mateřské škole a na roli didaktických a relaxačních pomůcek v tomto procesu. Cílem práce je zhodnotit dostupné pomůcky, vytvořit brožuru s návody a aktivitami pro pedagogy a asistenty pedagoga a zvýšit povědomí o důležitosti individuálního přístupu a kreativního využití pomůcek. Práce nejprve shrnuje …víceAbstract:
This bachelor's thesis focuses on the issue of educating children with autism spectrum disorder (ASD) in kindergarten and the role of didactic and relaxation aids in this process. The aim of the thesis is to evaluate the available aids, create a brochure with instructions and activities for teachers and teaching assistants, and raise awareness of the importance of an individual approach and the creative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Urbanovská, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TYLEČKOVÁ, Ester. Využití pomůcek pro práci s dětmi s PAS v mateřské škole. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - raný věk
Práce na příbuzné téma
-
Individuální přístup k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami při odborném vzdělávání
Jana Doležalová -
Individuální přístup ke vzdělávání jedinců s různými druhy postižení na druhém stupni základní školy
Petra Hejnová -
Individuální přístup k žákům se speciálními potřebami a k žákům z neúplných rodin
Marie Zaoralová -
Hodnocení dopadů politik zaměřených na rodiny s dětmi. Příklad dovozu politiky přídavku na dítě.
Jana Hirnerová -
Dítě – plnohodnotný divák: Inscenační tvorba Divadla Polárka pro děti od narození do pěti let
Petra Antlová -
Jak vzniká dítě aneb cesty k hereckému ztvárnění postavy dítěte
Anna Hřebíčková -
Dítě není věc. Filosoficko-právní analýza ochrany práv dětí v ČR
Pavla Toulová -
Potřeby dítěte jako východisko péče o dítě v zařízení pro děti vyžadující okamžitou pomoc
Markéta Tichá
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 4. 2024