Zuzana Slavíčková

Bachelor's thesis

Product placement a jeho využití ve filmu 2Bobule

Product Placement in Cinematography and Analysis of 2Bobule
Anotácia:
Cílem práce je navrhnout doporučení do budoucna na základě analýzy uplatnění product placementu ve vybraném filmu. V teoretické části se autor zabývá zásadami užívání product placementu v kinematografii a základním principům, které by měly být při jeho aplikaci dodržovány, historickým vývojem této reklamní metody v zahraničních, převážně hollywoodských filmech a její účinností. Dále se věnuje českému …viac
Abstract:
The goal of this work is to bring in ideas how to improve product placement utilization on the basis of the analysis of a selected film. The author focuses on the rules of using product placement in cinematography, the history in foreign, especially Hollywood films, and the efficiency of product placement. The paper also pays attention to Czech product placement and analyses appropriate legal framework …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 1. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedúci: Milan Postler
  • Oponent: Jiří Mikeš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/21010