Bc. Lucie Cholevová
Diplomová práce
Klamavá reklama
Misleading advertising
Anotace:
Tématem diplomové práce je klamavá reklama. Zabývá se vymezením tohoto nekalosoutěžního jednání a s ním souvisejících témat. Jsou zde uvedeny teoretické poznatky z oblasti hospodářské soutěže a nekalé soutěže, reklamy a její regulace, zvláštní pozornost je věnována právní regulaci a ochraně proti nekalé soutěži.Abstract:
The theme of the diploma thesis is misleading advertising. It deals with misleading advertising definition and demarcation of this unfair competition and related topics. The thesis also explores theoretical knowlege in the field of competition and unfair competition, advertising and its regulation, special attention is paid to the legal regulation and protection anainst unfair competition
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fusnu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
- Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Klamlivá reklama ako nekalosúťažné konanie
Barbora Zubaľová -
Právní rozbor generální klauzule nekalé soutěže (po novelizaci)
Jiří Hölbling -
Nekalosoutěžní praktiky podle generální klauzule nekalé soutěže
Petra Nedvědová -
Reklama a její nekalosoutěžní dopady včetně subsidiárního významu generální klauzule
Roman Světnický -
Případy nekalé soutěže podle generální klauzule
Tereza Žáčková -
Generální klauzule
Radek Janíček -
Vybrané skutkové podstaty podle generální klauzule
Tomáš Navrátil -
Dohody omezující hospodářskou soutěž a jejich právní regulace
Jana Doubravová