Bc. Lucie Cholevová

Diplomová práce

Klamavá reklama

Misleading advertising
Anotace:
Tématem diplomové práce je klamavá reklama. Zabývá se vymezením tohoto nekalosoutěžního jednání a s ním souvisejících témat. Jsou zde uvedeny teoretické poznatky z oblasti hospodářské soutěže a nekalé soutěže, reklamy a její regulace, zvláštní pozornost je věnována právní regulaci a ochraně proti nekalé soutěži.
Abstract:
The theme of the diploma thesis is misleading advertising. It deals with misleading advertising definition and demarcation of this unfair competition and related topics. The thesis also explores theoretical knowlege in the field of competition and unfair competition, advertising and its regulation, special attention is paid to the legal regulation and protection anainst unfair competition
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace