Vliv televizní reklamy na spotřebitelské chování dospělých – Bc. Elizabeth JÍROVÁ
Bc. Elizabeth JÍROVÁ
Diplomová práce
Vliv televizní reklamy na spotřebitelské chování dospělých
The Influence of TV Advertisement on Consumer Behavior of Adults
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu nejen televizní reklamy na dospělé spotřebitele, a to především z pohledu psychologie. V teoretické části práce je zprvu pojednáváno, kromě důležitých charakteristik reklamy a marketingové komunikace, o základních meznících v dějinách reklamy či o jejím propojení s psychologií. Další kapitoly se věnují modelům spotřebitelského chování a na základě hlavních …víceAbstract:
The thesis is specialized on issue of influence of not only TV advertising on adult consumers, especially from the point of view of psychology. At first, in the theoretical part, besides the important characteristics of advertising and marketing communication, the thesis deals with basic milestones in the history of advertising and its connection with psychology. The next chapters are focused on models …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jitka Šebová Šafaříková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JÍROVÁ, Elizabeth. Vliv televizní reklamy na spotřebitelské chování dospělých. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Zn-OVan
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní předměty z pohledu psychologie
Lucie Kaválková -
Psychologie spotřebního chování
Yuliia Shevtsova -
Psychologie reklamy
Iva Nesrstová -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Iveta Hofmanová -
Aktuální trendy psychologie reklamy
Tomáš Šindler -
Působení značky z pohledu psychologie
Markéta Němečková -
Efektivita in-store marketingu z pohledu psychologie
Valérie Štursová
Název
Vložil
Vloženo
Práva