Bc. Elizabeth JÍROVÁ

Diplomová práce

Vliv televizní reklamy na spotřebitelské chování dospělých

The Influence of TV Advertisement on Consumer Behavior of Adults
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu nejen televizní reklamy na dospělé spotřebitele, a to především z pohledu psychologie. V teoretické části práce je zprvu pojednáváno, kromě důležitých charakteristik reklamy a marketingové komunikace, o základních meznících v dějinách reklamy či o jejím propojení s psychologií. Další kapitoly se věnují modelům spotřebitelského chování a na základě hlavních …více
Abstract:
The thesis is specialized on issue of influence of not only TV advertising on adult consumers, especially from the point of view of psychology. At first, in the theoretical part, besides the important characteristics of advertising and marketing communication, the thesis deals with basic milestones in the history of advertising and its connection with psychology. The next chapters are focused on models …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 7. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Jitka Šebová Šafaříková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JÍROVÁ, Elizabeth. Vliv televizní reklamy na spotřebitelské chování dospělých. Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakulta

JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH

Pedagogická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Zn-OVan

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses at4t4w at4t4w/2
14. 7. 2017
Složky
Soubory
Bulánová, L.
15. 7. 2017
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.