Distanční výuka - podpora vztahů a duševního zdraví dětí v době pandemie – Bc. Kristina SVOBODOVÁ
Bc. Kristina SVOBODOVÁ
Diplomová práce
Distanční výuka - podpora vztahů a duševního zdraví dětí v době pandemie
The experience of teachers with distance learning, ways to support relationships and mental health of children during the pandemic
Anotace:
Práce popisuje průběh distanční výuky a způsoby naplňování výchovné složky pedagogické práce, především podporu vztahů a duševního zdraví dětí v době pandemie. V teoretické části práce je uveden popis období mladšího školního věku, aspektů výchovné složky pedagogické práce a distanční výuky spolu se současnými výzkumy týkajícími se daného tématu. Cílem našeho výzkumu bylo zjistit, jak probíhala distanční …víceAbstract:
The thesis describes the course of distance learning and ways of fulfilling the educational component of pedagogical work, especially the promotion of relationships and mental health of children during the time of the pandemic. The theoretical part of this thesis includes a description of the period of younger school age, aspects of the educational component of pedagogical work and distance learning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Palová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Kristina. Distanční výuka - podpora vztahů a duševního zdraví dětí v době pandemie. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Role sociálního pracovníka v multidisciplinárním týmu duševního zdraví pro děti a adolescenty
Petra Daňková -
Praxe multidisciplinárních týmů zaměřených na duševní zdraví dětí a dospívajících v České republice
Lucie ŠEBÁNKOVÁ -
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva