Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti – Bc. Karla Foltisová
Bc. Karla Foltisová
Bakalářská práce
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Marketing communication of university on social network
Anotace:
Cílem práce je připravit návrh pro marketingovou komunikaci na sociální síti Instagram pro Obchodně podnikatelskou fakultu Slezské univerzity. Teoretická část bude obsahovat výčet alternativ sociálních sítí a dále popis jednotlivých dostupných nástrojů marketingové komunikace jako jsou profil, tvorba obsahu, soutěže a další. Čerpáno je ze sekundárních dat Instagramového účtu fakulty. Mimo jiné se zaměříme …víceAbstract:
The aim of the thesis is to prepare a proposal for marketing communication of the social site Instagram for the Faculty of Business Administration of the Silesian University. The theoretical part will contain the list of social networks alternatives and the description of individual available tools of marketing communication such as profile, content creation, competition and more. It is drawn from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ideva/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2021
- Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Kvíčala
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot -
Metodologie a metody výzkumu marketingové komunikace
Kristýna Mrkvová -
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev