Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti – Bc. Karla Foltisová
Bc. Karla Foltisová
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Marketing communication of university on social network
Abstract:
Cílem práce je připravit návrh pro marketingovou komunikaci na sociální síti Instagram pro Obchodně podnikatelskou fakultu Slezské univerzity. Teoretická část bude obsahovat výčet alternativ sociálních sítí a dále popis jednotlivých dostupných nástrojů marketingové komunikace jako jsou profil, tvorba obsahu, soutěže a další. Čerpáno je ze sekundárních dat Instagramového účtu fakulty. Mimo jiné se zaměříme …moreAbstract:
The aim of the thesis is to prepare a proposal for marketing communication of the social site Instagram for the Faculty of Business Administration of the Silesian University. The theoretical part will contain the list of social networks alternatives and the description of individual available tools of marketing communication such as profile, content creation, competition and more. It is drawn from …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ideva/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2021
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Reader: Ing. Daniel Kvíčala
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FOLTISOVÁ, Karla. \textit{Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/atblts/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace ve službách
Antonín Klenot -
Metodologie a metody výzkumu marketingové komunikace
Kristýna Mrkvová -
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev