Balada pro banditu - srovnání první a prozatím poslední inscenace v divadle Husa na provázku – Mgr. Soňa Prokešová
Mgr. Soňa Prokešová
Bakalářská práce
Balada pro banditu - srovnání první a prozatím poslední inscenace v divadle Husa na provázku
Balada pro banditu (Ballad for a bandit) - a comparison of the first and so far the last production at the theatre Husa na provázku
Anotace:
Cílem této práce je srovnání prvotní verze inscenace slavného muzikálu Balada pro banditu od Miloše Štědroně a jejího aranžmá, které zpracoval Petr Hromádka o třicet let později. Ohlédneme se zpět do sedmdesátých let, co se týče formy muzikálu v té době. Dále také do dramaturgického zpracování a hudební situace v Brně a hlavně v divadle Husa na provázku.Abstract:
The aim of this thesis is to compare the original production version of the famous musical „Balada pro banditu“ (Ballad for a bandit) by Miloš Štědroň and its arrangement adapted by Petr Hromádka 30 years later. We will look back to the 70s concerning the form of the musical at that time and to the dramaturgical processing as well as to the musical situation in Brno and especially in the theatre of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/au5h6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Petr Kalina, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Hudební věda
Práce na příbuzné téma
-
IDIOT: tři české inscenace Dostojevského románu (Divadlo Petra Bezruče, Divadlo Husa na provázku, Dejvické divadlo)
Tereza Říhová -
Vliv nonsensové literatury na dramaturgickou orientaci Divadla Husa na provázku
Tereza Šlesingerová -
Znaky a tvůrčí přístupy studiových divadel se zaměřením na Divadlo Husa na provázku a HaDivadlo v 70. a 80.letech 20. století.
Markéta Randáková -
Hudebně scénická kompozice Babička podle Boženy Němcové v inscenaci Divadla Husa na provázku
Blanka Bartoňová -
Semiotická analýza vybraných plagátov Divadla Husa na provázku
Natália Saganová -
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
Kristýna Hriadelová -
Pantomimické a klaunské inscenácie Boleslava Polívku v rokoch 1972–1990 v Divadle (Husa) na provázku
Pavol Seriš -
Marketingový audit - Divadlo Husa na provázku
Tereza Bucharová