Marketingová komunikace pro seniory – Bc. Kristýna Jursíková
Bc. Kristýna Jursíková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace pro seniory
Marketing communication for seniors
Anotace:
Tématem bakalářské práce je marketingová komunikace pro seniory. Teoretická část se věnuje především marketingovému mixu, nástrojům marketingové komunikace a segmentu seniorů. Zároveň představuje vybrané bankovní produkty a služby, které se objevují v praktické části. V praktické části jsou následně představeny komunikační aktivity Poštovní spořitelny/Ery (obchodní značky Československé obchodní banky …víceAbstract:
The theme of the bachelor thesis is marketing communication for senior citizens. The theoretical part is particularly focused on a marketing mix, marketing communication tools and the senior population segment. It also introduces selected banking products and services that are subsequently described in the practical part. The practical part continues by specifying communication activities of the Postal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cdyb9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová