Role nových médií v rozvoji řeči u dětí batolecího věku – Bc. Lea Cingelová
Bc. Lea Cingelová
Bachelor's thesis
Role nových médií v rozvoji řeči u dětí batolecího věku
The role of new media in toddler's speech development
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je definovat, jakou roli hrají nová média při rozvoji řečových schopností u dětí v batolecím období. Práce si dává za úkol objasnit, za jakých podmínek mohou nová média sloužit jako nástroj, prostřednictvím kterého může k osvojování řeči a nových jazykových dovedností docházet. Za účelem vytvoření přehledové studie, práce využívá porovnání současně dostupných zahraničních …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to define the role of new media in toddlers‘ speech development. The purpose of the work is to clarify the conditions the new media can serve under as a tool through which the acquisition of speech and language skills can occur. In order to create a review study, the thesis compares currently available foreign studies dealing with the topic of new media and speech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qqr52/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2019
- Supervisor: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Reader: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Fenomén hra - Hra v období batolete a její vliv na psychosociální vývoj dítěte
Tereza PRASKOVÁ LASÁKOVÁ -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev