Role nových médií v rozvoji řeči u dětí batolecího věku – Bc. Lea Cingelová
Bc. Lea Cingelová
Bakalářská práce
Role nových médií v rozvoji řeči u dětí batolecího věku
The role of new media in toddler's speech development
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je definovat, jakou roli hrají nová média při rozvoji řečových schopností u dětí v batolecím období. Práce si dává za úkol objasnit, za jakých podmínek mohou nová média sloužit jako nástroj, prostřednictvím kterého může k osvojování řeči a nových jazykových dovedností docházet. Za účelem vytvoření přehledové studie, práce využívá porovnání současně dostupných zahraničních …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to define the role of new media in toddlers‘ speech development. The purpose of the work is to clarify the conditions the new media can serve under as a tool through which the acquisition of speech and language skills can occur. In order to create a review study, the thesis compares currently available foreign studies dealing with the topic of new media and speech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qqr52/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Fenomén hra - Hra v období batolete a její vliv na psychosociální vývoj dítěte
Tereza PRASKOVÁ LASÁKOVÁ -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Valentin Lopatko -
The Role of New Media in Marketing Communication
Nicola Naušová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketing strategies for new media in the internet Era – DouYin short video as an example
Meng Xi Zhang -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev