Jolana Horáková

Bakalářská práce

Tvorba marketingového plánu

Marketing Plan Creation
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na tvorbu návrhu marketingového plánu. Cílem práce bude sběr a analýza dat týkajících se stávajících zákazníků hotelu, následná segmentace trhu na základě vhodných kri-térií a návrh marketingoví komunikace pro jednotlivé segmenty. V teo-retické části práce bude rozebrána problematika tvorby marketingo-vého plánu, současně budou vyargumentovány výhody vyplývající z …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing plan creation. The aim of the work will be the collection and analysis of data related to current hotel customers, market segmentation based on eligible criteria and market-ing communications suggestion for each segment. Theoretical part of the work will discuss the issue of creating a marketing plan as well as the benefits resulting from its creation for a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management