Ing. Eva Pavlíková

Master's thesis

Komunikační strategie vybraného podniku

Communication strategy of the chosen company
Abstract:
Cílem diplomové práce „Komunikační strategie vybraného podniku“ je analýza současného komunikačního mixu podniku PFAFF-GASTRO a návrh nové komunikační strategie. Práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část se věnuje problematice marketingové komunikace s akcentem na specifika B2B komunikace a plánování komunikační strategie dle modelu SOSTAC®. Druhá část je praktická a jsou v ní využívány …more
Abstract:
The main purpose of the thesis “Communication strategy of the chosen company” is analysis of current communication mix of the company PFAFF-GASTRO and proposal of a new communication strategy. Thesis consists of two crucial parts. Theory deals with the issue of marketing communication with emphasis on B2B communication specifics and communication strategy planning based on model SOSTAC®. The second …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta