Ing. Eva Pavlíková
Master's thesis
Komunikační strategie vybraného podniku
Communication strategy of the chosen company
Abstract:
Cílem diplomové práce „Komunikační strategie vybraného podniku“ je analýza současného komunikačního mixu podniku PFAFF-GASTRO a návrh nové komunikační strategie. Práce je rozdělena na dvě základní části. Teoretická část se věnuje problematice marketingové komunikace s akcentem na specifika B2B komunikace a plánování komunikační strategie dle modelu SOSTAC®. Druhá část je praktická a jsou v ní využívány …moreAbstract:
The main purpose of the thesis “Communication strategy of the chosen company” is analysis of current communication mix of the company PFAFF-GASTRO and proposal of a new communication strategy. Thesis consists of two crucial parts. Theory deals with the issue of marketing communication with emphasis on B2B communication specifics and communication strategy planning based on model SOSTAC®. The second …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hf6og/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
- Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček