Marketingový mix vybrané společnosti – Bc. Nicole Grendzioková
Bc. Nicole Grendzioková
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing mix of a selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce bude zhodnocení současného marketingového mixu značky Upraženo a následná formulace možných doporučení. Bakalářská práce je rozdělná do čtyř následujících kapitol. V teoretické části budou popsána teoretická východiska marketingového mixu, část praktická bude věnována popisu vybrané společnosti a analýze stávajícího marketingového mixu, na základě, které budou navržena konkrétní …víceAbstract:
The bachelor thesis aim to evaluate the current marketing mix of the brand Upraženo and then formulate possible recommendations. The bachelor thesis is divided into the following four chapters. The theoretical part will describe the theoretical bases of the marketing mix, the practical part will be devated to the description of the selected company and the analysis of the current marekting mix, on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/ga79i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dominik Švarc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková