Bc. Nicole Grendzioková
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing mix of a selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude zhodnocení současného marketingového mixu značky Upraženo a následná formulace možných doporučení. Bakalářská práce je rozdělná do čtyř následujících kapitol. V teoretické části budou popsána teoretická východiska marketingového mixu, část praktická bude věnována popisu vybrané společnosti a analýze stávajícího marketingového mixu, na základě, které budou navržena konkrétní …moreAbstract:
The bachelor thesis aim to evaluate the current marketing mix of the brand Upraženo and then formulate possible recommendations. The bachelor thesis is divided into the following four chapters. The theoretical part will describe the theoretical bases of the marketing mix, the practical part will be devated to the description of the selected company and the analysis of the current marekting mix, on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/ga79i/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Reader: Ing. Dominik Švarc
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková