Bc. Nicole Grendzioková

Bachelor's thesis

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of a selected company
Abstract:
Cílem bakalářské práce bude zhodnocení současného marketingového mixu značky Upraženo a následná formulace možných doporučení. Bakalářská práce je rozdělná do čtyř následujících kapitol. V teoretické části budou popsána teoretická východiska marketingového mixu, část praktická bude věnována popisu vybrané společnosti a analýze stávajícího marketingového mixu, na základě, které budou navržena konkrétní …more
Abstract:
The bachelor thesis aim to evaluate the current marketing mix of the brand Upraženo and then formulate possible recommendations. The bachelor thesis is divided into the following four chapters. The theoretical part will describe the theoretical bases of the marketing mix, the practical part will be devated to the description of the selected company and the analysis of the current marekting mix, on …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2023
  • Supervisor: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Reader: Ing. Dominik Švarc

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné