Nasazení CRM na vybraném akademickém pracovišti: Případová studie – Bc. Oliver Chorvát
Bc. Oliver Chorvát
Master's thesis
Nasazení CRM na vybraném akademickém pracovišti: Případová studie
Deploying CRM for selected academic departement: A Case Study
Abstract:
Academic workplaces, during their daily activities, more or less need to work with the contact details of students, colleagues, or participants in events organized by the workplace. This thesis deploys a CRM system in the environment of a selected academic workplace as a solution for management of such contacts and related agendas. The theoretical part analyzes the requirements of the workplace and …moreAbstract:
Akademické pracoviská pri svojej každodennej činnosti v menšej či väčšej miere potrebujú pracovať s kontaktnými údajmi študentov, spolupracovníkov, či účastníkov podujatí organizovaných pracoviskom. Táto práca nasadzuje v prostredí vybraného akademického pracoviska CRM systém ako riešenie pre správu takýchto kontaktov a súvisiacich agend. Teoretická časť analyzuje požiadavky pracoviska a skúma možné …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 1. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qbmby/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 2. 2014
- Supervisor: Ing. Leonard Walletzký, Ph.D.
- Reader: JUDr. Bc. Jaromír Šavelka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsMaster programme / field:
Applied Informatics / Service Science, Management and Engineering
Theses on a related topic
-
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Optimalizace pracovních procesů během výpadku CRM a případný návrh nové struktury CRM
Soňa ANDRLOVÁ -
Porovnání nástrojů CRM pro malé a střední podniky s cílem jejich implementace
Jakub Till -
Nasazení systému CRM v podniku
Martin Matta -
Kritéria implementace CRM softwaru ve společnosti Focus Medicus
Michal Vyčesaný -
CRM a úloha analýzy dat v moderním marketingovém přístupu
David Válek