Táňa PÁLENÍKOVÁ

Bakalářská práce

Reklamní kampaň firmy Bottling Printing

Advertising campaing company Bottling Printing
Anotace:
Jako téma své bakalářské práce jsem si zvolila Reklamní kampaň firmy Bottling Printing. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. Teoretická část této práce obsahuje rešerši odborné literatury z oblasti funkce marketingu, komunikačního mixu a reklamy. V praktické části práce je představena firma Bottling Printing, představen výrobek I-MARK SX 32 a navržena reklamní kampaň …více
Abstract:
As the subjekt of my bachalor´s thesis I chose Advertisement campaign of Bottling Printing. The thesis consists of theoretical and practical part. The theoretical part of this work contains research in literature describing notions of marketing, communication mix and advertisement. In practical part the Bottling Printing company is introduced, and introduced product I-MARK SX 32 and offer advertisement …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2009
Zveřejnit od: 28. 4. 2009
Identifikátor: 10427

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2009

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PÁLENÍKOVÁ, Táňa. Reklamní kampaň firmy Bottling Printing. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 28. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.