Specifika výchovy a vzdělávání dětí s ADHD z hlediska rodičů – Bc. Martin Pichrt
Bc. Martin Pichrt
Diplomová práce
Specifika výchovy a vzdělávání dětí s ADHD z hlediska rodičů
The specifics of bringing up and educating children with ADHD from a parents perspective
Anotace:
Diplomová práce „Specifika výchovy a vzdělávání dětí s ADHD z pohledu rodičů“ se zabývám tím, s jakými problémy se rodiče těchto dětí potýkají. Cíl práce má odhalit, jaké jsou pro rodiče hlavní překážky výchovy a vzdělávání dětí s ADHD. Teoretická část je věnována klasifikaci specifických poruch chování, kam ADHD patří, příčinám jejích vzniku a příznakům této poruchy. Dál se věnuje specifickým potřebám …víceAbstract:
The dissertation “The specifics of bringing up and educating children with ADHD from a parents perspective“ is concerned with problems of parents of these children. Intention of the dissertation should disclose main difficulties of bringing up and educating children with ADHD for their parents. The theoretical part is devoted to classification of specific disorders of behaviour, where ADHD belongs …víceKlíčová slova
ADHD – deficit pozornosti spojený s hyperaktivitou nepozornost impulzivita hyperaktivita Hyperkinetická porucha ohnisková skupina zakotvená teorie. ADHD – deficit pozornosti spojený s hyperaktivitou zakotvená teorie. ADHD – attention deficit hyperactivity disorder inattention impulsiveness hyperactivity hyperkinetic disorder focus group grounded theory.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aknjo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metody a formy výuky žáků s ADHD na I. stupni ZŠ
Kristýna ZUBKOVÁ -
Specifika práce s žákem s ADHD ve výuce na 1. stupni základní školy
Barbora ŠTENCLOVÁ -
Podpora pozitivních vztahů mezi dětmi s ADHD a jejich spolužáky
Petr DAVÍDEK -
Péče o žáky se specifickými poruchami učení, chování a s poruchami pozornosti v družině na ZŠ praktické a speciální
Zdenka Herzánová -
Poruchy pozornosti a poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Michaela Plačková -
Jedinec s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Silvie Hyková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Vzdělávání žáků s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Ivana Tesařová