Projekt tvorby strategického plánu pro rozvoj DMO Kraj pod Javořicí, z.s. – Bc. Eliška Horníková
Bc. Eliška Horníková
Diplomová práce
Projekt tvorby strategického plánu pro rozvoj DMO Kraj pod Javořicí, z.s.
The Project of Creating a Strategic Plan for the Development of the Destination Management Organization Kraj pod Javořicí, z.s.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tvorbou strategického plánu, jež je i jejím cílem. V rámci teoretické části jsou zpracovány teoretická východiska týkající se tématu práce. Daná problematika byla řešena pomocí geografické analýzy, kvalitativního výzkumu v podobě strukturovaného rozhovoru, komunikačního mixu, analýzy současného stavu strategického plánování a SWOT analýzy. Zjištěné poznatky z analýz vedly …víceAbstract:
The thesis deals with the creation of a strategic plan, which is also its goal. The theoretical part of the thesis deals with the theoretical background related to the topic of the thesis. The issue was addressed through geographical analysis, qualitative research in the form of structured interviews, communication mix, analysis of the current state of strategic planning and SWOT analysis. The findings …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORNÍKOVÁ, Eliška. \textit{Projekt tvorby strategického plánu pro rozvoj DMO Kraj pod Javořicí, z.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/aymm4o/.
Jak správně citovat práci
Horníková, Eliška. Projekt tvorby strategického plánu pro rozvoj DMO Kraj pod Javořicí, z.s.. Zlín, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika podniku a podnikání / Podnikání ve službách cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie organizace destinačního managementu ve spolkové zemi Burgenland
Veronika Nesvadbová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Irsko)
Barbora Ondrůšková -
Využití principu 3E pro hodnocení výkonnosti organizace destinačního managementu
Dominika Charvátová -
Marketingová strategie organizace destinačního managementu (na příkladu destinace Graubünden)
Patrícia Cudzišová -
Organizace destinačního managementu na oblastní úrovni v Česku
Tereza Vašková -
Úloha organizace destinačního managementu na Vltavotýnsku
Barbora BERCZESOVÁ -
Analýza možností zakládání klastrů v turismu v ČR s komparací s činností organizace destinačního managementu
Vojtěch Procházka -
Vliv destinačního managementu na rozvoj cestovního ruchu ve vybraném kraji České republiky
Michaela Ottová