Zvýšení prodeje internetového obchodu za pomocí aplikace SEO a marketingových online nástrojů – Filip Šimon
Filip Šimon
Bachelor's thesis
Zvýšení prodeje internetového obchodu za pomocí aplikace SEO a marketingových online nástrojů
Sales increase of the concrete internet shop with using SEO and other market online tools
Abstract:
Tato bakalářská práce má za hlavní cíl zvýšení prodeje konkrétního internetového obchodu za pomocí aplikace SEO a ostatních online marketingových nástrojů. Práce se proto zabývá problematikou optimalizace pro vyhledávače, online propagací pomocí PPC kampaní a zhodnocení výsledků, kterých bylo dosaženo v prodeji.Abstract:
The main aim of this bachelor thesis is to increase sales in concrete internet shop which is called fotoebook.cz. This aim we want to achieve with using SEO and other market online tools on the internet like email marketing and PPC campaign. The thesis focuses on the right optimization of the web, creation PPC campaign and evaluation of results that were achieved in sales.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stratos Zerdaloglu
- Reader: Ivo Vyskočil, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠIMON, Filip. \textit{Zvýšení prodeje internetového obchodu za pomocí aplikace SEO a~marketingových online nástrojů}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/ayyj2a/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Optimalizace webové stránky firmy pro vyhledávače
Jakub Himlar -
Nástroj optimalizace pro vyhledávače SEO jako podpora konkurenceschopnosti pro malé a střední podniky
Jiří Kopecký -
Vytvoření microsite a jejich optimalizace pro vyhledávače
Jan Schamberger -
Optimalizace specializovaného internetového obchodu se sportovním vybavením pro vyhledávače
Kryštof Novák -
Optimalizace e-shopu zdravetricko.cz, jeho technického stavu a obsahu pro vyhledávače
Eva Předotová -
Zviditelnění a optimalizace webových stránek firmy pro vyhledávače
Lucie Murasová -
Sestavení metodiky optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Eva Bartoňková -
Optimalizace webové stránky střední školy pro vyhledávače
Adéla Máchová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights