Přístup k dítěti s narušenou komunikační schopností v lesní mateřské škole – Anna Polášková
Anna Polášková
Bachelor's thesis
Přístup k dítěti s narušenou komunikační schopností v lesní mateřské škole
Teacher's Approach to a Child with Communication Disability in Outdoor Preschool
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tématem přístupu k dítěti s narušenou komunikační schopností v lesní mateřské škole. V první části jsou prezentovány teoretické základy zkoumané problematiky. Hlavním cílem empirické části práce je specifikovat přístupy učitele k dítěti s narušenou komunikační schopností. V této části prezentuji podrobnosti kvalitativně orientovaného výzkumu realizovaného prostřednictvím …viacAbstract:
The Bachelor's thesis deals with the approach to children with impaired communication skills in a forest kindergarten. The first part presents the theoretical foundations of the investigated issue. The main goal of the empirical part of the thesis is to specify the teacher's approaches to a child with impaired communication skills. In this section, I present the details of a qualitatively oriented …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Polášková, Anna. Přístup k dítěti s narušenou komunikační schopností v lesní mateřské škole. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / odbor:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření integračního dne pro děti se zdravotním postižením (se speciálními vzdělávacími potřebami)
Zuzana RODOVÁ -
Činnost dětských skupin se zaměřením na děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Jarmila Jurzykowská -
Možnosti vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami ve městě Bruntál
Barbora Brettschneiderová -
Domácí vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Marie Schnirchová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková -
Připravenost učitelů mateřských škol v Královehradeckém kraji na práci s děti se speciálními vzdělávacími potřebami
Marcela Pavlová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Přístupy a strategie vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Michaela Zakopčanová