NEJČASTĚJŠÍ CHYBY VE VÝSLOVNOSTI NĚMECKÉHO JAZYKA A JEJICH PŘÍČINY U ŽÁKŮ STŘEDNÍCH ŠKOL – Bc. Jakub KOLÍNSKÝ
Bc. Jakub KOLÍNSKÝ
Master's thesis
NEJČASTĚJŠÍ CHYBY VE VÝSLOVNOSTI NĚMECKÉHO JAZYKA A JEJICH PŘÍČINY U ŽÁKŮ STŘEDNÍCH ŠKOL
The most common pronunciation mistakes in German and their causes with secondary school students
Abstract:
The thesis discusses issues associated with teaching pronunciation in German as a foreign language classes. Specifically, a student research project investigating pronunciation skills of secondary school students in Plzen is presented. The data collected through a reading aloud task and a questionnaire are analyzed and causes of pronunciation problems are explored. It is concluded that more pronunciation …moreAbstract:
Tato kvalifikační práce se v teoretické části blíže zabývá oblastí foneticko-fonologického plánu německého jazyka, v části praktické pojednává o výzkumu, který byl proveden za účelem zjištění fonetické úrovně německého jazyka u studentů středních škol. Na projektu se zúčastnily celkem tři instituce středoškolského typu s různým zaměřením. Fonetická úroveň respondentů byla zjišťována na základě reprodukce …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2014
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Michaela Voltrová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOLÍNSKÝ, Jakub. \textit{NEJČASTĚJŠÍ CHYBY VE VÝSLOVNOSTI NĚMECKÉHO JAZYKA A JEJICH PŘÍČINY U ŽÁKŮ STŘEDNÍCH ŠKOL}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/aza5cr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOLÍNSKÝ, Jakub. NEJČASTĚJŠÍ CHYBY VE VÝSLOVNOSTI NĚMECKÉHO JAZYKA A JEJICH PŘÍČINY U ŽÁKŮ STŘEDNÍCH ŠKOL. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Secondary Schools / NJ-Ps
Theses on a related topic
-
Fonetika a fonologie ve vybraných učebnicích německého jazyka pro 2. stupeň základních škol
Jan Brím -
Aktuální rozvoj didaktik výslovnosti a role fonetiky na hodinách německého jazyka
Daria Gordova -
Analyse der tschechischen Lehrwerke für Erwachsene aus phonetischer Sicht – „Němčina pro samouky“ und „Němčina pro jazykové školy 1“
Lumíra Truksová -
Vliv německého-mateřského jazyka na výslovnost češtiny
Eva DOLEŽALOVÁ -
Výuka řemesel - projektová výuka základních řemeslných dovedností za použití metod daltonského plánu.
Stanislav Cibulka -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová -
Výuka pomocných věd historických na středních školách v rámci projektové výuky
Jan Šrámek -
Terénní a projektová výuka s tematikou bitvy u Slavkova a napoleonských válek ve výuce dějepisu na základních školách
Gabriela Strejčková