Komunikační mix společnosti M a M Reality – Ing. Petra Saidlová
Ing. Petra Saidlová
Bakalářská práce
Komunikační mix společnosti M a M Reality
Communication mix of the company M a M reality holding a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje stav marketingového mixu společnosti M&M reality holding a.s., která se zabývá zprostředkováním prodeje nemovitostí. Cílem bakalářské práce je navrhnout opatření pro zlepšení propagační strategie firmy. Hlavní důraz klade bakalářská práce na komunikační marketing, a to především na analýzu celkového komunikačního mixu a hledání případných nedostatků v současném stavu …víceAbstract:
This thesis analyzes the state of marketing mix of M&M reality holding, a. s. which is engaged in real estate brokering. The goal of this thesis is to design precautions for improvement of promotional strategy of the company. Main emphasis is placed on communication marketing, specifically on analysis of the overall communication mix and on search for possible deficiencies in current state of promotion …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Saidlová, Petra. Komunikační mix společnosti M a M Reality. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková