Mgr. Daniel KAMENÁR

Diplomová práce

Pilotní marketingová studie-vinařská obec Velké Bílovice

Pilot marketing project "Viticultural town Velké Bílovice"
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem v oblasti cestovního ruchu. V teoretické části jsou po-psána specifika marketingu cestovního ruchu, teorie marketingové strategie, marketingové-ho mixu a způsob sestavení marketingového plánu. V praktické části jsou provedeny ana-lýzy a vytvořen marketingový projekt pro konkrétní turistickou destinaci {--} město Velké Bílovice se zaměřením na trvale udržitelný rozvoj …více
Abstract:
This master thesis deals with the marketing of tourism. The theoretic part of the thesis describes the specifics of the marketing of tourism, theory of the marketing strategy, mar-keting mix and process of creating the marketing plan. The practical part of the thesis includes the analysis and the marketing project for the particular turistic destination - town Velké Bílovice in Moravia, Czech Republic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor: 4945

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
  • Vedoucí: Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAMENÁR, Daniel. Pilotní marketingová studie-vinařská obec Velké Bílovice. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.