Pilotní marketingová studie-vinařská obec Velké Bílovice – Mgr. Daniel KAMENÁR
Mgr. Daniel KAMENÁR
Diplomová práce
Pilotní marketingová studie-vinařská obec Velké Bílovice
Pilot marketing project "Viticultural town Velké Bílovice"
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem v oblasti cestovního ruchu. V teoretické části jsou po-psána specifika marketingu cestovního ruchu, teorie marketingové strategie, marketingové-ho mixu a způsob sestavení marketingového plánu. V praktické části jsou provedeny ana-lýzy a vytvořen marketingový projekt pro konkrétní turistickou destinaci {--} město Velké Bílovice se zaměřením na trvale udržitelný rozvoj …víceAbstract:
This master thesis deals with the marketing of tourism. The theoretic part of the thesis describes the specifics of the marketing of tourism, theory of the marketing strategy, mar-keting mix and process of creating the marketing plan. The practical part of the thesis includes the analysis and the marketing project for the particular turistic destination - town Velké Bílovice in Moravia, Czech Republic …víceKlíčová slova
marketing cestovního ruchu marketing služeb marketingová studie strategický marketing taktický marketing marketingová analýza marketingová strategie marketingový management marketingový mix komunikační mix cestovní ruch turistická destinace produkt cestovního ruchu vinařská turistika turistické služby
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4945
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAMENÁR, Daniel. Pilotní marketingová studie-vinařská obec Velké Bílovice. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv digitalizace na marketing destinace cestovního ruchu
Bára Kováčová -
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Marketing cestovního ruchu Středočeského kraje se zaměřením na Příbramsko
Nikola Bulinová -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketing domácího cestovního ruchu rodin s dětmi předškolního věku
Tereza Muchová