Innovation as an Instrument of Enterprise Competitiveness – Bc. Dmitrii Pozdeev
Bc. Dmitrii Pozdeev
Master's thesis
Innovation as an Instrument of Enterprise Competitiveness
Innovation as an Instrument of Enterprise Competitiveness
Abstract:
Zjištění práce dokazují, že efektivita podnikatelských aktivit společností je v současnosti podmíněna především integrací inovací do obchodních procesů. Mezi aktuálními trendy hrají obzvláště důležitou roli online a digitální technologie. Pomocí online kanálů mohou společnosti provádět své marketingové aktivity se zlepšenými výsledky, dosahovat lepšího šíření svých marketingových sdělení mezi cílovými …moreAbstract:
The findings of the thesis testify that today, the effectiveness of companies’ business activities is preconditioned largely by the integration of innovations in their business processes. Among the up-to-date trends, a particularly important role is played by online and digital technologies. Using online channels, companies can perform their marketing activities with improved results, achieving better …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/eyp08/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Miroslav Pavlák, Ph.D.
- Reader: Ing. Patricia Jakešová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Privacy Attitudes and Behavior in Online Social Networks
Elizaveta Alisa Kalinina -
Code-mixing in online social networks
Tereza Indrová -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social networks and their impact on online retail and consumers behaviour
Kateryna Karielina -
Manipulace uživatelů za pomoci algoritmů online sociální sítě Facebook
Simona Sedláčková -
Online sociální sítě jako prostředek komunikace tiskových mluvčích organizací integrovaného záchranného systému
Barbora Ficbauerová -
Online média (sociální sítě) jako komunikační kanál soudobého public relations
Kamilla Yerkimbekova -
Recepce informací na online sociální síti Facebook
Michaela Galuszková