Tomáš Lukašík

Diplomová práce

Marketingová komunikace B2B. Projekt pro značku Motrio.

B2B Marketing Communication for the brand Motrio
Anotace:
Značka Motrio označuje brand neoriginálních náhradních dílů, jenž spadá do portfolia společnosti Renault Group a který v posledních letech ovlivněných především finanční krizí zaznamenává úspěch v mnohých zemích Evropy právě kvůli svému konceptu nízkých cen.Cílem této práce je stanovení optimální marketingové B2B komunikace značky Motrio směrem k nezávislým servisům v zemích regionu střední Evropy …více
Abstract:
Motrio is a brand of non-original spare parts, that belongs to the Renault Group portfolio and that is successful within few last years which are influenced by the economic crisis. The concept is based on the low price offer of the spare parts. The object is to create an optimal marketing B2B communication for the Motrio brand in the R3 site (independent services) in the region of Middle Europe (Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Dana Zadražilová
  • Oponent: Blanka Solničková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/31450