Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie nemocnice Havířov – Gabriela ŠAŘECOVÁ
Gabriela ŠAŘECOVÁ
Bakalářská práce
Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie nemocnice Havířov
Using of PR tools at the communication strategy of hospital Havířov
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využíváním nástrojů Public Relations v rámci komunikační strategie Nemocnice s poliklinikou Havířov. Hlavním cílem této práce je zanalyzovat komunikaci s veřejností ve vybrané nemocnici. Teoretická část definuje Public Relations, jeho historii a popisuje důležité pojmy Public Relations. V praktické části je provedena vlastní analýza využívání nástrojů Public Relations pomocí …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the use of Public Relations instruments in the communication strategy of Polyclinic Hospital Havirov. The main objective of this bachelor thesis is to analyze the communication with the public in a selected hospital. The theoretical part defines Public Relations, its history and describes important concepts of Public Relations. In the practical part is an analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2016
Zveřejnit od: 17. 6. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Marek Schneider, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠAŘECOVÁ, Gabriela. Využití nástrojů PR v rámci komunikační strategie nemocnice Havířov. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.6.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 6. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Public relations vybrané neziskové organizace
Veronika Hašková -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Nástroje Public Relations a jejich vliv na image firem v IT prostředí
Michaela Gavendová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Tomáš Rataj -
Etika v public relations
Adéla Vaverová -
Využívání public relations a dalších nástrojů v marketingové komunikaci firmy
Nhung Quachová -
Public relations státního podniku Povodí Vltavy
Veronika Volfová -
Public relations a politické strany
David Janda