Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School – Bc. Barbora Vodičková
Bc. Barbora Vodičková
Bakalářská práce
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá hodnocením žáků se specifickými poruchami učení (SPU) ve výuce anglického jazyka. Cílem práce je dopátrat se, zdali čeští učitelé uplatňují vhodné evaluační metody při hodnocení žáků se SPU, do jaké míry tyto žáky tolerují, a jak dalece jsou postupy doporučené v teoretické části využity v praxi. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická sekce uvádí …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the evaluation of English language learners with specific learning disabilities (SLD) in the context of inclusive education in the Czech Republic. The aim of the thesis is to discover whether Czech teachers employ suitable methods of evaluation when assessing learners with SLD, till what measures they tolerate these pupils, and how far are the approaches recommended …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eprq0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Alena Dobrovolná, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ivana Hrozková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VODIČKOVÁ, Barbora. \textit{Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/b2gele/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Pupils with Specific Learning Difficulties in English lessons
Petra Mikulčíková -
Evaluation of Pupils with Specific Learning Difficulties in English Langugage Teaching
Marie Vlková -
Accessibility of Teaching Materials in English Language and Literature with a Focus on Pupils with Special Needs
Radka Machálková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Teaching English to Pupils with Learning Disabilities at Lower Secondary School
Daniela Koňaříková -
Differentiated Instruction Strategies in Inclusive Classes for Students with Learning Disabilities
Tinatin Chitorelidze -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová